Tłumacz

środa, 31 lipca 2013

Witam Wszystkich!!!

 Cześć wszystkim mam na imię Daria a mój pseudonim to Daffi to długa historia skąd ta ksywka sie dla mnie znalazła...w skrócie napisze że moje przyjaciółki i moi koledzy to wymyślili nie wiem z jakiego niby powodu.
A więc będę podpisywać się Daffi. Utworzyłam ten oto blog,ponieważ kusiło mnie by pisać ciekawe opowiadania o Violetcie i innych bohaterach z młodzieżowego serialu ,,Violetta''.
Moje opowiadanie zaczyna się na tym że Violetta wraca z wakacji do Buenos Aires i ma prawie 18 lat,myślę że spodoba wam się moje opowiadanie.
Możliwe że może niedługo dodam stronę na fb (facebooku) gdy już zrobię stronę to napewno dodam link.
Bardzo proszę o czytania moich opowiadań oraz dodawaniu komentarzy pod opowieściami.
Opowieści będę dodawać na bloga 2 lub 3 razy dziennie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz