Tłumacz

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Rozdział IV

 Violetta

 Dzisiaj wstałam bardzo wcześnie,ubrałam się szybko i zeszłam na dół.Wszyscy już na mnie czekali,musiałam szybko zjeść śniadanie i iść po torebkę
-Violu idziesz już?-spytała Angie
-Już schodzę Angie-odpowiedziałam 
Gdy już byłyśmy przed studio to się rozdzieliłyśmy się.
Angie poszła do pokoju nauczycielskiego,a ja byłam przed studio,po chwili podszedł do mnie Leon
-hej Violu-powiedział
-cześć Leon-odpowiedziałam 
-bardzo cię przepraszam,popełniłem błąd i już go nigdy nie powtórzę-powiedział patrząc mi w oczy
-no cóż...-nie dokończyłam 
-Violu proszę wybacz mi to-powiedział błagając mnie
-Leon,naprawdę trudno mi ci wybaczyć-powiedziałam
-no dobrze,ale przemyśl to dobrze?-zaproponował mi Leon
-przemyśle to-powiedziałam
-muszę iść,za chwilę zaczynają się lekcje-powiedział
-pójdę z tobą-powiedziałam z uśmiechem
Gdy zadzwonił dzwonek od razu weszliśmy do klasy i czekaliśmy na Angie,wszyscy się na mnie i Leona dziwnie patrzyli bo z nim cały czas rozmawiałam aż przyszła Angie
-Dzień dobry wszystkim,dzisiaj będziecie się dobierać w pary do zajęcia w duecie-powiedziała Angie
-Angie mogę losować pary?-zapytała Cami
-oczywiście-powiedziała Angie
Cami jest z Brodweyem,Naty z Maxim,Lena z Diegiem,Fran z Tomasem a ja z Leonem,potem wybieraliśmy piosenki które będziemy śpiewać Cami i Brodwey będą śpiewać Habla Si Puedes,Naty i Maxi będą śpiewać Algo Suena En Mi,Lena i Diego będą śpiewać Veo Veo,Fran i Tomas będą śpiewać Tienes Todo,a ja z Leonem wybraliśmy Podemos, tak naprawdę tą piosenkę wybrał Leon,nie mam pojęcia dla czego.Gdy skończyliśmy lekcje u Angie zatrzymały mnie Fran i Cami 
-hej Violu,znowu się spotykasz z Leonem?-spytała Fran
-nie,ale nie mogę przestać o nim zapomnieć-powiedziałam
-oj Violu,Violu-powiedziała Cami
-Violetta idziemy do Resto,bo za 20 min mamy lekcje z Jacke-spytała Fran


~Daffi 

***
Przepraszam,że tak mało napisałam i tak późno ale komputer mi się zepsuł,i nie miałam jak napisać
Jak będą najmniej 2 komentarze to napisze następny rozdział
Nareszcie powstała stronka na fb,tu macie link https://www.facebook.com/pages/Violetta-Opowiadanie/303856459758851?ref=hl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz