Tłumacz

środa, 14 sierpnia 2013

Rozdział V

Violetta

-okey możemy iść-powiedziałam 

W resto..

Byłyśmy chwilkę w Resto i po chwili podszedł do nas Brodewy
-hej dziewczyny,mogę na chwile wam porwać Cami?-spytał nas chłopak
gdy Cami poszła z Brodweyem to razem z Francescą obserwowaliśmy ich,Cami przez chwilę była obrażona na Brodweya,a po chwili przytuliła go potem Cami obróciła się w naszą stronę,a ja razem z Fran,obróciłyśmy się i udawałyśmy jakby nigdy nic się nie stało i poszłyśmy do Studia na lekcje.

Leon

Gdy były lekcje u Angie losowała nam pary do zadania w duecie, ja wylosowałem Violettę bardzo się z tego ucieszyłem,może ułoży się między mną a Violą tylko nie wiem czy ona jeszcze coś do mnie czuje,gdy wybieraliśmy piosenkę ja wybrałem piosenkę Podemos.

Naty

Po zajęciach u Angie poszłam do Fran i Cami 
-hej dziewczyny-powiedziałam 
-hej Naty-powiedziały równocześnie 
-co tam u was?-powiedziałam
-u mnie w porządku-powiedziała Fran
nagle Cami się zrobiła smutna
-co się stało Cami?-spytałam
-martwi mnie to że odkąd jestem z Brodweyem nigdy nie zaprosił mnie na randkę-powiedziała Cami z smutkiem
-bardzo nam przykro-powiedziała Fran
-Naty za chwilę idziemy do Resto pójdziesz z nami?-spytała Fran
-nie dzięki,muszę iść poćwiczyć przed lekcjami z Jacke-powiedziałam i poszłam.
Gdy byłam już w studio zatrzymał mnie Maxi
-hej Naty-powiedzał
-hej-odpowiedziałam 
-co tam?-powiedział
-a,nic-powiedziałam 
-co planujecie na urodziny Violii?-spytał Maxi
-jeszcze nic ale dzisiaj się spotkam z dziewczynami i coś wymyślimy-powiedziałam
naprawdę zapomniałam o urodzinach Violi,a gdy Maxi zaczął omawiać ten temat od razu przypomniało mi się że Violetta ma urodziny za 3 dni.
Gdy skończyłam rozmawiać z Maxim to poszliśmy przygotować się na lekcje.

Francesca

Gdy poszłyśmy do Studia odrazu się przygotowałyśmy do lekcji.Lekcja była bardzo krótka bo Andres bez przerwy przerywał lekcje,nawet nie dokończyliśmy układu.

Cami

Nie mogę uwierzyć w to co Brodwey mi powiedział.Poprosił mnie bym spotkała się jutro z nim w parku napewno na randkę.
Muszę się spotkać z Fran i resztą oplucz Violą bo będziemy mówić co przygotujemy na jej urodziny,w końcu za 3 dni będzie obchodzić 18 lat.

~Daffi 

***

Bardzo was przepraszam,że bardzo długo czekaliście na nowy rozdział ale znowu mi się komputer zepsuł,ale teraz na 100% się nie zepsuje tylko teraz będę pisać krótkie opowiadania.
Jutro dodam specialnie dla was 3 rozdziały lub nawet jeśli się wyrobie to 4 lub 5.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz